tisdag 25 november 2008

Valparna

I dag har Charlie flyttat till en underbar familj i Gunnebo! Han kommer troligen att heta "Viggo" i framtiden!

Han kommer att vara placerad på foder hos dom, och det kommer att bli jättebra eftersom frun i familjen är intresserad av utställning, och att det bara är knappt nån mil mellan oss.

På torsdag ska Caisa flytta till en familj här i Västervik som tidigare har en cocker.

Runt lucia kommer Castor att flytta till Borås, hans nya namn blir "Ludde".
Clas flyttar till en familj i Katrineholm som har en valp från min syster, hans namn blir "Sivert".

Ja då har jag 3 st pojkar kvar nu.
Det blir livat i Jul kan jag lova, för mina döttrar har varsin hund, sen kommer Ebba att vara hos oss, plus mina egna.
Hmm blir ca 12 hundar här då om jag har kvar 3 valpar. Lika många hundar som vuxna!

Sen kommer det roligaste av allt, för i januari kommer mitt första barnbarn till världen!!

Oj oj har mycket att se fram emot. Kul!

Inga kommentarer: