måndag 17 november 2008

Svaret från OptiGen har kommit på Hugo & Aina

Jippi!

Fick idag svaret från OptiGen, både Hugo och Aina är normal/clear. Puuh det känns jätteskönt att fått reda på det eftersom en av deras mostrar är A och en annan är B. Har inte kunnat se någon som testats på pappans sida, så det har verkligen varit pirrig, dom kunde ju ha varit vad som helst!

Känns bra med lite glädjande nyheter efter allt elände som varit och pågår.


Idag fick jag plötsligt jätteont i vänstra armbågen, den svullnade upp mer och mer under eftermiddagen, den är alldeles röd och varm. Har inte slagit i nånstans utan det bara kom. Var rädd att det kunde vara en propp eller nåt så jag ringde till sjukvårdsupplysningen ikväll och fick svaret att jag skulle åka direkt till akuten.


Efter 2 timmar i väntrummet så började jag tröttna på att vänta så jag gick ut till personalen och frågade om det skulle ta lång tid till? Jaa sa dom, det är 7 st patienter före dig!! Så jag tackade för mig och åkte hem. Får väl söka vårdcentralen imorgon istället då! Typiskt alltså, jag har jätteont och kan knappt räta ut armen. Jag bara åker på massa konstiga saker hela tiden.

Därför var det så glädjande att kolla mailen innan jag skulle lägga mig nu och se svaren från Optigen.


Angående valparna så har jag idag också hunnit med att besiktiga allihopa med UA. Alla testiklar satt där dom skulle.


Dom är ju 8 veckor nu och hur söta som helst.







Här står Caisa och äter av Tyras mat.




Tessan är en jättebra mamma, här busar hon med valparna.




Ceasar är i farten med att bita sönder tidningarna i hagen.

Nu ska jag lägga mig, natti natti

Inga kommentarer: