onsdag 25 maj 2011

Mina goa valpköpare

Jag är så glad att jag har så bra och fina valpköpare! Får ofta mail eller telefonsamtal från dom och det är så roligt att få höra hur allt går med deras hundar, och även att dom ringer för att bara prata bort en stund.

I helgen så var det ju en utställning i Söderköping som jag tyvärr inte kunde vara med på eftersom min pappa fyllde 75 år och vi skulle fira honom hos min syster i Björkvik.

Men jag är jättestolt över "Gilbert" (Tyra & Gunvalds avkomma) och hans härliga familj som var iväg och ställde ut honom, han blev BIM.
 GRATTIS Carina & Kenneth! 


Om 14 dagar kommer Gilberts bror Gustav hit och hälsar på, han var ju den ända som var orange i kullen, det ska också bli så himla roligt!
Här är Gustav 7 veckor gammal!

Förra veckan hade jag besök av Fiffi, en tik från Tessan & Bosse, jätteskoj att få träffa henne också!
 Fiffi 5 veckor

I morgon kommer Humle, en bror till Kitty, och hälsar på, ska bli spännande att få se hur han har utvecklats. 
Humle 10 veckor.

Avslutar med en bild från pappas 75-års dag med sina barn och barnbarn samt barnbarnsbarn!


Inga kommentarer: