torsdag 19 maj 2011

Tyst och tomt

Nu har den sista valpen Inez också flyttat! Jag har ju en valpsyster här som ska åka hem i morgon fredag,  hon var så  ledsen inatt så hon fick ligga i min säng och sova!

Igår så hade vi även Izak här på besök och alla tre syskonen busade hela dagen, var ju så härligt väder ute.
Men innan dess så var jag iväg till veterinären med Inez för ett nytt besiktningsintyg.

Här är lite busbilder från sista dagen med gänget, titta och njut!






















Alla valpar har fått jättebra hem, och jag önskar alla familjer lycka till med sina småttingar. Vi ska ha en valpträff i sommar  är det tänkt och jag hoppas att så många som möjligt kan komma och hälsa på då!

I helgen ska vi åka till min syster i Björkvik och där kommer alla mina systrar med familjer att träffas för att fira våran underbara pappas 75 års dag. Vi är 4 systrar och har tillsammans 20 barn,  så det kommer att bli en stor samling kusiner, och mamma och pappa kommer att få träffa alla sina barnbarn och även barnbarnsbarn som det också finns en del av! Ska bli skoj att få träffa alla igen, blir ju inte så ofta eftersom vi alla bor lite utspritt i landet.
Sen har jag anmält Kitty till en inoff-utställning i Västervik som också är på lördag, men jag får se om jag orkar med det också!

Känner mig rätt sliten nu efter allt som hänt sista tiden, men det kan ju ändra sig fort!
Ha en bra dag alla mina vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder :) Längtar efter dig! Kram Frida

Anonym sa...

Fina bilder ju!! Vad proffsig du är med kameran! <3<3 Elin