söndag 28 mars 2010

Dygn 59

Idag har jag varit och köpt en ny våg, var på Onoff och köpte den men det skulle jag inte ha gjort för jag hittade en ny dator också......!
Min gamla laptop har ju tappat lusten att göra som jag vill, går ju inte att skriva eftersom det bara är vissa bokstäver som fungerar på den!
Ska bara lägga in alla program på den nya så kan jag börja uppdater hemsidan igen.

Vägde Tessan idag på den nya vågen och hon vägde 15,9 kg! Nu har jag ju inte vägt henne på länge men jag vet att hon brukade väga runt 11 kg förut, så visst har hon ökat rejält i vikt!

Idag har hon både kissat och bajsat inne flera gånger så det trycker väl på ordentligt kan jag tro!

Hon sover mycket, trampar runt runt när hon är vaken, men hon gnager på ben och äter bra fortfarande.

Imorgon ska Peter till Linköping och uppdatera sitt Cochleaimplantat så jag följer inte med den här gången, vågar inte lämna Tessan åt någon annan så här nära inpå valpningen.

Nu ska jag titta färdigt på Johan Falk!

Go kväll alla mina vänner!

Inga kommentarer: