tisdag 3 februari 2009










Nu har jag varit dålig på att skriva i bloggen igen. Men jag får skylla på att jag har varit sjuk, har inte orkat sitta så mycket vid datorn då.
Jag har haft en sån envis hosta med feber och huvudvärk i över 2 veckor nu. Är ju inte roligt när man precis har fått barnbarn heller eftersom jag ju inte vågar hälsa på med risk för att smitta pluttan.

Jag hade Kasper här på besök en dag innan jag blev sjuk för att trimma honom inför utställningen i Mjölby den 7 februari.
Jösses vilken päls han hade, kunde nästan tro att det var en pudel så lockig som han var!




Så här blev resultatet i alla fall, var tvungen att effilera på huvudet litegrann.


Sen har jag hållt på med Pajas till och från för att få honom snygg också till utställningen.

Hittade några bilder från Ainas och Hugos HD-röntgen. Hugo tog jag bilderna på, men Aina var det Chris som tog med sin mobilkamera när hon ligger på röntgenbordet, hon kunde inte låta bli för Aina såg verkligen rolig ut där hon låg.





Hon sover i alla fall......


Så här ser A-höfter ut.......




Hugo är på väg att vakna.....

Ska bli så roligt att åka till Mjölby och träffa lite människor igen, jag åker på fredag och sover hos min dotter Frida. Sen hämtar jag upp Inger på kennel Love Coxs på lördag morgon så gör vi sällskap till utställningen.

Ska bli lite spännande eftersom 3 av Tessans valpar kommer att ställas där!


Inga kommentarer: