onsdag 23 april 2008

Uppdateringar

Idag har jag uppdaterat hemsidan med en dräktighetsdagbok åt Tyra. Har lagt in lite nya bilder i bildväxlaren också.




Igår mådde inte jag så bra, hade sån yrsel så fort jag vred på huvudet. Somnade på soffan kl 15 och sov till 17. Kände mig bättre sedan. Tror jag har stressat för mycket sista tiden, trots semester!




Håller ju på med att måla i duchrummet och har köpt nya maskiner dit så det har varit jobbigt att inte ha ordning på all tvätt. Men nu är det färdigt i alla fall. Sen har jag ju rest mycket också, parat Tyra, hämtat Hugo mm. Samtidigt så ska ju hemmets alla sysslor hinnas med. Har knappt haft tid att handla, men det är bra, för frysen är så gott som tom nu.




Hoppas nu bara på att det tagit sig ordentligt med Tyras parning. Tessan gick ju tom!




Stuart är ju en sån fin kille och det ska bli spännande att se vad för färger det blir på valparna. Stuart lämnar ju alla färger, och Tyra har ju lämnat klartecknat.

Snyggingen Stuart



Inga kommentarer: