tisdag 26 april 2011

Påsk

Vilket härligt väder vi haft i påsk! Tänk att det inte var så länge sedan som vi var totalt insnöade, och nu sitter vi ute på altanen och kan inta en härlig påskbuffe' tillsammans med familjen.

Som vanligt så brukar alla mina 6 barn komma och hälsa på vid alla stora helger som finns, är så glad och stolt över alla mina fina barn. Men jag saknade näst yngste sonen Victor som befinner sig i Åre och har jobbat där sedan november på Diplomat hotell som väktare/ordningsvakt, men han kommer hem i början av maj, ska bli så roligt att få se han igen efter hela 6 månader!

Kameran gick varm denna härliga vårdag och nedan kommer ett urval av bilder som jag tog då.


Frida med Kitty i knät

Emil min solstråle

 Vy från altanen

Gustav

 Mamma & Pappa på intågande

Lite busbilder på hundarna











Gustav lirar fotboll med hundarna

Esther & Frida på väg ut och ska busa dom också





Lite bilder på valparna och alla andra hundar.


 Pappa Gunvald busar med sina valpar, han är såå himla go mot dom!

Lilla Pluttan som var såå liten när hon föddes.

 Eddie, valp från Gunvald och Tyra som min dotter har, är så lik sin pappa och lika trevlig i sitt sätt!


Tik som finns kvar till salu

Hane som också är till salu





Lilla Pluttan, så söt, vill också få ett hem!

Dessa bilder får räcka för denna gången. Idag ska valparna till veterinären och få sina 12-veckors vaccinationer.

Sen har Gunvald dambesök här några dagar framöver, vi får se vad det leder till??
Återkommer med det senare!
Ha en härlig vecka och ta vara på dagarna!

1 kommentar:

Malin sa...

Härligt att barnen kommer på besök, ni ser ut att ha haft det härligt!
Vad fina dom är valparna, skulle vara sugen på att kolla in hanen om ekonomin hade varit bättre ;-). Deras hem dyker nog upp snart!
Kram Malin