måndag 22 december 2008

Nu har Cosmo flyttat till kennel Le Bon i Norge. Jag ställde upp med att köra till Örebro med honom, kunde ju passa på att handla där då!
För övrigt är det inget nytt på fronten. Ebba och Tilda har jättekul ute, jagar varandra och springer som galningar över hela gården, så Tanja får tillbaka en hund som inte längre är vit, och som definitivt inte har någon övervikt i alla fall.

Däremot har jag inte handlat alla mina julklappar ännu, en del är klara men många återstår ännu.
Imorse var min stora dotter "Elin" här och tog en kopp kaffe, vi satt och pratade nån timme om den kommande bebisen, det närmar sig nu med stora steg till den stora dagen, den största dagen i hennes liv!


När hon skulle gå hem så fanns det bara en stövel i hallen, vi letade överallt men kunde inte hitta den andra? Märkligt, för den kunde ju inte bara försvinna helt plötsligt! Inte kunde någon hund ha tagit den heller eftersom alla var ute?
Då såg jag att dörren in till valparna inte var stängd ordentligt, och att ingen valp fann i hagen, så jag gick in i valphagen och gick ut i hundgården för att kolla om dom möjligen kunde ha släpat ut stöveln dit? Joodå där fanns stöveln med två glada valpar bitandes i den! Ha ha ha, vad i skrattade, skulle ha varit kul att se när dom släpade ut den från ytterdörren genom valphagen, vidare ut i deras hall och sedan ut genom deras utgång till hundgården! Busvovvar är vad dom är just nu.

Jag har lagt en länk på första sidan till alla fina julkort jag fått på mailen, jättefina är dom!
Tack allihopa för det!

Inga kommentarer: