söndag 6 juli 2008

Lite av varje

Besök hos Yvonne

I torsdag åkte jag och Hugo till min syster Yvonne i Björkvik och hälsade på. Hennes Fanny hade börjat valpa på förmiddagen. Jag kände att det skulle vara skönt att få komma hemifrån ett tag eftersom jag i 4 veckors tid varit hemma och målat och skrapat på huset varje dag.



Fanny fick 4 svarta hanar som var jättefina, Yvonne hade bestämt att behålla en röd tik om det skulle bli en sådan, men det blev det ju inte. Så hon får vänta med det till nästa gång kanske.


Min systerdotter "Jossan" var där med sin lilla Chihuahua "Myran", och Hugo ville så gärna leka med henne.

Så här såg det ut i början, Myran var lite avvaktande inför Hugo.







Men efter ett tag såg det ut så här....ombytta roller!




Dom hade jättekul tillsammans!



Så här har det sett ut hemma hos oss ett tag




Så här blev det när det var färdigt

Alla mina barn har hjälpt till, ja även Pondus ville gärna klättra upp på stegen.

Inga kommentarer: