onsdag 2 februari 2011

Nytt år

Oj oj så fort tiden går! Har ju inte uppdaterat alls sedan i julas? Men jag har ju haft valpar och har haft fullt upp med att uppdatera i deras bloggar om både dräktighet och valpar, så jag skyller på det....!

Här på Gröndalen så finns det alltid något att göra, så om jag skulle skriva om allt som sker så fick jag sitta här varje dag *ler*.

Cola har flyttat till en ny familj nu här i Västervik, hon hade bettfel som inte skulle rätta till sig som det såg ut!
Så synd eftersom jag så gärna ville ha en chokladfärgad tik!


Av Tyras valpar har jag behållit Hello Kitty "Kitty" hon är jättemysig och härlig, en riktigt liten glad prick! Ska bli spännande att se vad det blir av henne i framtiden!

Alla valparna är sååå himla goa, glada och orädda, springer runt inne tillsammans med alla andra hundarna och dom vuxna bara älskar valparna, speciellt Whoppi & Gunvald som ligger ner på golvet och valparna klättrar och busar med dom! 
Mamma Tyra smyger iväg ibland och tuttar dom fortfarande och kräks upp mat åt dom, hon tycker nog att dom behöver bli ännu tjockare!
Harry flyttade för en vecka sedan och lilla Hope flyttar nu på söndag.

Lite mysbilder på hundarna som det ser ut på kvällarna när vi tittar på tv!

 Tilda ligger alltid hos Peter i fåtöljen på armstödet högt upp så hon har koll!

 Tyra ligger i andra soffan och övervakar allt på håll!
Här ligger Whoppi, Gunvald och valparna:



 Lilla söta Kitty kollar vad jag håller på med!


Det var alt för denna gången!
Ha en bra dag!


Inga kommentarer: